Karins korte tråd

Her kan du skrive alt om ingenting, og ingenting (ok, kanskje litt) om Island

Moderator: Martin

Hvor mange innlegg bør et forum ha?

Mange (risiko: arbeidsløshet)
6
35%
Passelig (risiko: ting blir greit)
11
65%
Få (risiko: "arbeidsløshet" blant de arbeidsløse)
0
No votes
 
Total votes : 17

Postby agklausen » Fri Mar 02, 2007 10:54 am

Har en mistanke om at dette kanskje er den eneste tråden Frua følger med på. Ho har jo tittuleret den med sitt eget navn, og har på den måten gjort, som Martin så fint sier, laget en stat i staten. Sin egen boble som de tingene ho er interessert i tas opp.
User avatar
agklausen
En av JavelForums konger
 
Posts: 3248
Joined: Thu Jan 19, 2006 1:44 am
Location: Lund

Postby Martin » Fri Mar 02, 2007 11:26 am

Du må følge med på alt som skjer karin, ikke bare denne tråden..
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei
 
Posts: 1655
Joined: Thu Jul 28, 2005 6:24 am
Location: Hellemyr
Skype: famhaugejr

Postby Den spreke kona » Tue Mar 06, 2007 8:21 am

La oss ta en oppsummering og få ting på det tørre. Dere gjør alt så mye mer komplisert enn nødvendig;) Tråden min skal være en avslappet plass å være...Man kan skrive om hva som helst. (så lenge det er i setningsform og ikke MHM-form....) Og når uinteressante temaer som fotball titter innom så er det bare å guide dem ut igjen på en elegant måte slik som jeg gjorde et forsøk på...hehe. Så agklausen har jo rett i at det er den eneste tråden jeg følger med på (med mindre jeg har en dag jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med og vil bli kvitt). Men at det bare tas opp ting jeg er interessert i var jo litt rart å si av han som brakte fotball på bane... Men ingen sure miner av den grunn. Feel free.

Når det gjelder firehjulstrekker-lastebilen til min mann så er det ikke selve firehjulstrekker-lastebilen jeg ikke er glad i, men det er alt ROTET som eieren legger der jeg skal sitte!!!! Så derfor tenkte jeg det var greit å kjøpe meg noen egne seter i en familievolvo, men da måtte han jo punktere!

Så nå har jeg ikke tid til å skrive mer for jeg skal på utflukt til ss for å kjøpe felg og til Froland (av alle plasser) for å kjøpe billige dekk. For hvor er han? jo han kjører firehjulstrekker-lastebil med rotet sitt;)

Og Martin; tror du seriøst jeg har nubbesjans til å oppdatere meg på alt det våset dere sikkert har dyttet inn på internettet i løpet av den UKA jeg har vært på vinterferie??? Holder meg her jeg...Så vet dere hvor dere finner meg...og vil dere IKKE finne meg, så kan dere gå hvor som helst andre plasser i forumet. For et tilbud. Ha en deilig dag!
Den spreke kona
Beskjeden
 
Posts: 23
Joined: Tue Jan 23, 2007 10:02 am
Location: Langenes

Postby The Dude » Sun Mar 11, 2007 12:41 pm

er jeg låst ute fra denne tråden og?
snikreklame--> http://www.tofteland.no
søppel--> blog.sådetså.no
User avatar
The Dude
Veldig aktiv poster
 
Posts: 363
Joined: Sat Jan 28, 2006 2:53 pm
Location: Palmekysten

Postby The Dude » Sun Mar 11, 2007 12:45 pm

Nei:) Det var jeg visst ikke. Morro.
Ska sei det har skjedd saker og ting siden list jeg var her.. en gang for leeenge siden. Jeg har desverre glimret med et enormt fravær, men skal prøve å komme meg litt mer inn i dette igjen nå. Koselig å se at konemor har blitt sånn en aktiv skribent, selv om det hmm.. ikke akkurat har vært til min fordel som jeg ser, men stakkar.. ho må jo få det ut en plass:)
Får plukke meg ut av denne tråden og titte litt i de andre å se hva som skjer i denne cyberverden.

Ha en hærlig dag alle:)

Dude
snikreklame--> http://www.tofteland.no
søppel--> blog.sådetså.no
User avatar
The Dude
Veldig aktiv poster
 
Posts: 363
Joined: Sat Jan 28, 2006 2:53 pm
Location: Palmekysten

Postby atlecm » Sun Mar 11, 2007 12:48 pm

Velkommen tilbake! Du har vært savnet.

Har du betalt kontingenten nå?
Atle Coward Markussen
www.atlecm.com
User avatar
atlecm
En av JavelForums konger
 
Posts: 3373
Joined: Tue Jun 28, 2005 7:02 pm
Location: Kristiansand/Lillesand/Longyearbyen
Skype: atlecm

Postby The Dude » Sun Mar 11, 2007 1:23 pm

jepp.. jeg venter bare på kvitteringsoblatet så dere gnomer kan tro meg.

..Men hvor det av min tråd, Atle?.. den som jeg, meg, meg og bare meg skal ha tilgang til?
snikreklame--> http://www.tofteland.no
søppel--> blog.sådetså.no
User avatar
The Dude
Veldig aktiv poster
 
Posts: 363
Joined: Sat Jan 28, 2006 2:53 pm
Location: Palmekysten

Postby Martin » Sun Mar 11, 2007 10:37 pm

Den finnes, men bare du kan se den, og ingen andre, så det er litt vanskelig å fortelle deg hvor den er.... ellers har vi jo alltids en tråd fra før: http://www.atlecm.com/javelforum/viewtopic.php?t=159
Martin
Forumpolizei
Forumpolizei
 
Posts: 1655
Joined: Thu Jul 28, 2005 6:24 am
Location: Hellemyr
Skype: famhaugejr

Re: Karins korte tråd

Postby Den spreke kona » Wed Dec 03, 2008 5:05 am

ÅJJJ!!! Nå var det så lenge siden at jeg klarte å glemme å huske at jeg har min egen tråd!!! Og jeg som skulle holde meg her så jeg slapp å gå meg vill i "noens" tusner på tusner av innlegg. Når jeg bare kom på det, så oppdaget jeg jo at det er mer enn nok underholdningsverdi å lese gjennom disse 3 sidene i ny og ne, for jeg føler jeg leser noe nytt hver gang. Tenkte gang på gang at "oj, noen har lagt inn et innlegg her siden sist" og så leste jeg mitt svar. Også tenkte jeg igjen: "oj! Dette har jeg visst ikke lest" også leste jeg svaret mitt rett etterpå igjen. Så jeg er ikke så kravstor når det gjelder underholdning. Gi meg 1 film, så kan jeg være like overasket over slutten hver gang jeg ser den. Gullfisker er billige i drift...
Den spreke kona
Beskjeden
 
Posts: 23
Joined: Tue Jan 23, 2007 10:02 am
Location: Langenes

Previous

Return to Åpen post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron